18:28

Opuchlizna oczu? To przeszłość | EYE GEL SKIN79

Opuchnięte oczy to mój największy problem, jeżeli chodzi o tę okolicę buzi. Mam te szczęście, że sińce dopadają mnie dopiero, gdy zarwę nockę. Opuchlizna jest za to, a raczej była stałym bywalcem na mojej buzi, a ja ciągle broniłam się, zapierając się rękoma i nogami przed kremami przeznaczonymi do pielęgnacji okolicy oczu. Kiedyś powiedziała mi, że im szybciej zacznę stosować różnego rodzaju kosmetyki tym trudniejsze i większe problemy będę miała w przyszłości. Teraz obie jesteśmy mądrzejsze i znacznie bardziej douczone, a krem pod oczy nie jest mi już straszny. Wręcz przeciwnie. Stał się moim najlepszym przyjacielem!
Producent pisze: Żel pod oczyz kompleksem PINK FLOWER. Dostarcza skórze składników mineralnych. Wygładza i niweluje brzęki. Dla każdego typu cery. Specjalnie zakończony aplikator pozwala na precyzyjny masaż. Stosować rano i wieczorem.

Na początku zaznaczę, że jest to mój pierwszy krem (a raczej żel) pod oczy, także nie mam porównania. Możliwe, że przez to będę się zachwycać, aż za bardzo… Dziś opowiem Ci o żelu do oczu od SKIN79. Prawdą jednak jest, że żel faktycznie działa i stał się moim ulubieńcem. Jego największą zaletą jest aplikator z małymi, metalowymi kuleczkami, dzięki którym wmasowujemy żel w delikatną skórę wokół oczu. Dodatkowo zapewnia on przyjemne chłodzenie, które również ma wpływ na zmniejszenie opuchlizny.

Drugim, ważnym dla mnie, plusem jest szybkość jego wchłaniania. Dzięki temu rano, jak i wieczorem nie musimy długo czekać z kolejnymi krokami pielęgnacji. Co jest równie ważne: przy regularnym stosowaniu, żel daje widoczne efekty. W dodatku opuchlizna pod oczami z czasem stała się mniejsza, skóra jest bardziej nawilżona i miękka – efekt wygładzenia jest widoczny. A po zmęczonym spojrzeniu, nie ma śladu.
Żel znajduje się w typowym opakowaniu dla kremów pod oczy – mała, zakręcana tubka. Jego pojemność to 15g, jednak jest bardzo, ale to bardzo wydajny. Mam go mniej więcej od końca czerwca, początku lipca. Wydaje mi się, że jeszcze na cały luty wystarczy. No i tutaj rozpoczyna się rozpacz, ponieważ krem jest już niedostępny u dystrybutora. Jego regularna cena to 130zł, mi się udało zakupić go właśnie na wyprzedaży za 39zł. Znalazłam go jednak jeszcze na stronie Douglasa za 79zł i zastanawiam się czy nie kupić sobie jednego opakowania na zapas. Z drugiej strony… Tyle jeszcze kremów przede mną do wypróbowania!

W każdym razie, gdyby moja opinia Cię zachęciła do jego wypróbowania, masz ostatnią szansę właśnie w Douglasie.

27 komentarzy:

  1. Za 39zł może i bym kupiła ;) Niemniej, szczerze powiedziawszy oczy to ten element, który nieco zaniedbuje w ostatnim czasie, a że nie mam ani opuchlizny, ani wielkich worów, czy sińców to brakuje mi motywacji ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie forma aplikacji za pomocą kuleczek, ale mam obawy czy by nawilżył odpowiednio i odżywił moją skórę wokół oczu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż ma straszny problem z opuchlizną pod oczami, będę musiała szybko ten żel kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, w standardowej cenie na pewno bym nie kupiła :D Za 39 zł bym się zastanowiła, ale mam wrażliwą skórę, szczególnie pod oczami, i często kosmetyki mnie uczulają. Dlatego staram się trzymać sprawdzonych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena konkretna ale jeżeli są efekty to warto w niego zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety mam ogromny problem z podkrążonymi oczyma, czas chyba założyć skarbonkę i nazbierać na ten magiczny żel ;)
    www.wgwiazdki.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam same dobre słowa o tej firmie! Ciekawe, ciekawe :)

    coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście nie mam problemów z opuchlizną :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. oh też bardzo często mam te woreczki pod oczami ;o zmora poranków ;D
    Markę Skin79 obserwuję już od jakiegoś czasu i już niedługo pewnie pokuszę się o wypróbowanie ich produktów.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. w promocyjnej cenie na pewno bym go kupiła:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena oryginalna jest zawrotna... a swoją drogą bardzo lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie opuchlizna niestety często jest, bo nocki zarwane .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt. Ja akurat nie mam problemów z opuchlizną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jest sama aplikacja tego, dobrze wiedzieć że jest takie cudo, które potrafi trochę zamaskować. Ja do tej pory nie miałam problemu z opuchlizną pod oczami, ale nigdy nie mówię nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. taki krem byłby dla mnie idealny
    szkoda że jest teraz problem z dostepnością

    OdpowiedzUsuń
  16. będę musiała wypróbować :D zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami zdarza mi się opuchlizna w okół oczu :) Super sprawa taki roll on <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezły deal zrobiłaś :) wypróbowałabym go.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że ten żel sprawdził się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. OOO bardzo ciekawy ten żel;) ja jeszcze używam kremu pod oczy z Resibo,ale chętnie się skuszę jak skończę:) obserwuje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro nie ma u dystrybutora, to nie będę go kupować... bo jeszcze bym się z nim polubiła i byłoby mi szkoda, skoro juz teraz go ciężko dostać ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się forma kosmetyku, działanie również - chociaż nie borykam sięz opuchlizną i zależy mi jedynie na nawilżeniu ;) Więc sama nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj coś dla nie :) Od lat zmagam się z sińcami pod oczami a od roku teraz również z opuchlizną :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Na opuchliznę pod oczami polecam żelowe płatki pod oczy, można, ale nie trzeba, je trzymać w lodówce :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pomaranczove , Blogger