20:24

Postanowienia na kolejny miesiąc: luty.

Dzisiaj będzie bardzo krótko, ale za to konkretnie. Drugi miesiąc roku trwa już ponad tydzień, moja lista z postanowieniami leży zrobiona i czeka na publikację od trzydziestego pierwszego stycznia, jednak przyznaję się bez bicia... Źle zorganizowałam sobie publikację postów. Mam nadzieję, że uda mi się kolejną taką listę opublikować pierwszego dnia, nowego miesiąca... no najpóźniej drugiego. Chciałabym na początku i końcu każdego miesiąca publikować plany i podsumowanie, a nie chcę Was codziennie męczyć nowymi postami. Możliwe, że będę te dwa teksty łączyć jako jeden. Muszę to jeszcze przemyśleć, a jeżeli Wy macie jakieś uwagi co do tego, śmiało piszcie!

Bez zbędnego gadania, przechodzę do moich dziesięciu punktów na luty:
  1. Przeczytać trzy książki
  2. Wypijać co około 1,5 litra wody dziennie i dwa kubki zielonej lub białej (albo naprzemiennie) herbaty
  3. Przygotowywać sobie wcześniej posiłki do pracy.
  4. Jeść śniadania przed wyjściem z domu.
  5. Podjąć się wyzwania z książki ("toniejestdieta" autorstwa Anny "Wilczo Głodnej" Gruszczyńskiej)
  6. Obejrzeć trzy filmy | jedną dramę
  7. Nauczyć się czegoś nowego z Excela.
  8. Nauczyć się w końcu alfabetu koreańskiego.
  9. Zastąpić jeden z posiłków warzywnym/owocowym/warzywno-owocowym smoothie.
  10. Chodzić wcześniej spać! Ok. 23.00 na początek.
A jakie są Wasze plany na ten miesiąc? Macie jakieś postanowienia lub zadania do wykonania? Myślę, że zadania na luty mam bardziej przemyślane niż na styczeń i tym razem nie wychodzę z założenia, że wszystko musi mi się od razu udać. Mam na myśli to, że niektóre z tych punktów to nawyki, które chcę wprowadzić do swojego życia. Nie mam więc co czuć się załamana, jeżeli na dwadzieścia dziewięć dni, trzy czy cztery razy zdarzy mi się jednak wyjść z domu bez tego śniadania. Oczywiście zamierzam dać z siebie sto, jak nie więcej procent. W końcu to wszystko jest tylko i wyłącznie dla mojego dobra. ;)

22 komentarze:

  1. Mi na razie kiepsko idzie z postanowieniami na lutym, choć obiecałam sobie zapisać się do dentysty na kontrolę i faktycznie termin już zaklepałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bym musiała chodzić spać ok. 20:00, bo wstaję do pracy o 4:00 i jestem wykończona. No i przydałoby się czytać więcej książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dla mnie też luty to miesiąc zmian, zaczynam dbać o siebie bardziej, mam nadzieję, że mi to wyjdzie :) Powodzenia!
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przydałaby mi się taka lista :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zrobić sobie taką listę :) Ja z przyzwyczajenia piję kubek herbaty zielonej po obiedzie i już tak weszło mi to w nawyk, że nie wyobrażam sobie by mogło tego zabraknąć. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje plany na luty to zdrowe i kulturalne nawyki i tak trzymaj! Życzę powodzenia w ich realizacji, zwłaszcza za ten alfabet koreański, bo to jest ciężkie wyzwanie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytanie książek jest super ;)) Oby Ci się udało zrealizować wszystkie plany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w lutym leniuchuje :P Chcę napisać więcej postów na zapas i pomału myśleć o pracy inż.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w realizacji postanowień :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spisuję takich list z postanowieniami ale Tobie życzę powodzenia w realizacji Twoich celów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że wszystkiego z tej listy dokonasz,takie listy postanowień to świetna sprawa.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w realizacji ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia :D obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z punktami 2 i 3 walczę i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobne plany , szczególnie te dotyczące wczesnego kładzenia się spać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję, że zrealizowałaś chociaż część swoich postanowień. powodzenia w kolejnych miesiącach

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieję, że udało ci się zrealizować postanowienia :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post dear ! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me ?
    I will be happy.
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pomaranczove , Blogger